Oct 18, 2010

umah yot..

semalam...aku + en.hubby + dadif....g ikot mummy aku balik umah atok aku a.k.a buyot kepade dak dadif....oleh kerane kami pon tade plan mau g ane...so marilah kite ramai2 meriahkan umah atok aku tuh....

tp biaselah kan..umah org tua....yg dah tak berdaya lagi...so paham2 aje la.... jadi acara kami2 sampai aje kat situ...adelah...membuta..walaupon...panaasss yg hamat....amek ko skali 3 kipas pasang tala kat kami2 aje...sape kami2 tuh..dah tentu....aku + dadif + en.hubby + ayah aku...

itu baru aje selamat menidorkan dadif...so aman sket utk kami mebuta juge!!!

budak yg telah selamat ditdokan oleh tok ma nyer...bukan bondanyer...

sesi gedixs mengedixs....*abaikan ayah aku yg syok berlayar...

2 chenta ati sayep..sampai mati okey!!!

neh udah on da way pulang....dah berpeloh2...maka...berlenggeng la gamaknyer....


sekiannn


4 comments:

yanna faisal said...

comeinyeeee dak dadif niii...leh tawan ngan anak tita si ajim yekkk

BUNGA said...

mesti kat malaysia ni tgh panas terik kan.. sampai berpeluh2 bukak baju tu. kat sini plak sejuk bukan main :)

Unknown said...

wah, dadiff dah titun mama ngan ayah nyer leh main sama2, heheheheh :)

cik puan akish said...

yana:bulih2....dadif mmg suke geng...

bunga:yah kat mesia neh panas yg hamat....jgn kate dak tecik aje nk bukak baju..kalo bole org tua pon nak bukak juge..=p

ieda:men2 sket aje....bukan men berat2 tau...nak mampuishhh..agagagag

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!