Oct 9, 2010

relieved now - part 2

en3 ini adelah auto publish yek kengkawan....ari kamis ari tuh aku half day...ari jumaat lak aku e.l....makenyer untuk ade hapdate hari2...kene la wat auto publish...name aje aku neh ade netbook bagai..tp kalo line tenet tade pon tarak gune...mengharapkan wifi aje...mmg idak la aku kose kannn...nak subscribe brokben...belom timenyer lagi...so harap kat opis aje la...dak2 ict..tulun aku ye..jgn la wat koreje block blogspot kesayangan aku neh!!!! kalo idak nnti nuffnang pon namo geng ngn aku lagi taw!!!....reti dak2 ict???.....dgrlah rayuan manje rakan mu ini....*sile lempang  laju2 okeyyy

okeyyyy sudah lari tajuk ye????

en3 neh kesinambungan dr sini...

camner aku tau dak dadif tuh ade mender yg kaco...emmm...tah ek...instinct sorang ibu kot....mmg dr bby lagi dak dadif neh kuat nanes...tp kate org makin besor...kurang la nanes nyer tuh...tp..sebaliknyer yg berlaku kat dadif....makin beso..makin kuat nanes...namo tgl sengsorang..kengkadang aku ade depan bijik mate dia pon..dia nanes bersungguh2 cm kene pukol...puas la aku marah dok bebel same dia...buat buang air liuq aku je marah dia....tp apelah pahamnyer..sorang insan kecil cm dak dadif tuh...kene marah pon dia still on nanes aje....

yg aku sgt pasti time umor dadif  5 bulan lebih...sgt worst!!!!killer mencabor ko tau....dia punye nanes..mmg giler babeng punyer...sampai tahap maksima...dah la en.hubby tak balik2 dari kereje...sedangkan time tuh dah pukol 12.30am...mate dia dah pejam..bile aku nk baring aje..dia nanes...*opss kengkawan...dak dadif neh aku ajor dia tdo sendirian sejak dia berumor 2 bulan lagi ...asal aku nak baring aje dia nanes...asal dia nanes aje..aku nak baring..sudahnyer aku pon dah penat nak bangun baring..bangun baring...aku dok marah dia..aku soh dia tdo...aku angkat dia..then aku hempas dia kat katil dia...*leh gtu...aku mmg zalim ko dulu..dulu la...sekang tidak lagi...dah insap!!!! membebel la aku sampai penat...sampai en.hubby balik.......

dan lagi satu camner aku rase umah aku neh mmg something wrong somewhere ...emmmm..aku dapat rasekan kelainan time dadif tdo kat uma...ngn kat umah mak mentua aku....killer nyenyak sehh dia tdo kat sane....kalo tdo kat buai....buai benti henjut pon....dia still leh lena lagi...cobe ko kat umah..ahhhh konpem terbeliak bijik mate dia celik.....ditambahkan lagi kate2 mak sedare aku...kat umah aku tuh mmg ade mender..tp dia tak berape sure ape bender tuh....

so....aku neh mmg dah tak larat lagi nak mendengar dak dadif asek nanes...malam asek bangun...setiap 1 jam ko...ko imagine........seb aku ade hubby yg rela bangun...kalo harap aku..mmg aku pokakkan telinge aje la....sampai benti sendiri...

jenuhla aku carikan air utk dadif...bawak dadif p berurut sane sini utk tenangkan badan dia...tenangkan jiwa dia...tp tetap tak berkesan....sudah abes ikhtiar aku wat air yassin sendiri...tp...punyer la down aku bile aku story kat dak2 kat opis aku...masalah problem dadif neh...

aku: eh korang ade tau tak mane2 ustaz yg bole ubat2 kan bby?
member: nape?
aku: anak aku tuh la...asik nanes aje...kalo mlm lagi la...
member: ko bwak ane je dadif tuh..

aku pon citer la...yang aku p pasar karat dlm kol 8.30pm...then park kete kat bangunan tinggal TNB kat Bukit Timbalan..*ade sesape yg tau??? then balik dlm kol 11 lebih la gtu..stat dr mlm tuh la dia dok asik meragam aje...kesahnyer....

member: ah ko...dah tau ade anak kecik g balik malam2 buta wat pe...*teros bebel..
aku: ala..mane la aku tau nak jd gtu..kalo aku tau konpem aku tak g la...dah tak tau nak wat camner lg...jenuh cr air..ape..sume tak jalan la...abes2 aku wat air yassin sendiri...

member:ahahahhahahah *gelak syaiton ko!!!!! ko bace...???mmg ah..tah2 tajwid entah kemane...tah paham ke tidak maksod...bab tuh tak berkesan kat anak ko tuh....

pehhh sentap beb aku....tp sekurang2 nyer aku berusaha la kan...tak le dok tgk aje anak aku dok ngarok tiap2 malam...cipet betol la dorang neh....bukan nak bg sokongan moral...hampes bladipes sungguh korang!!!keji sungguh!!!

member:emm nanti aku tanyekan bos aku...boz aku tuh imam kat taman dia..kot dia bleh tolong ko...

then dia adelah fowardkan aku emel surah2 yg sepatotnyer....

berkesan?????tak berkesan...nnti sambong lg ah...penat la pulok...lagi 1...bos aku ade kt belakang aku da...syok aje aku menaip..ropenyer dia dok belakng aku tgh bersembang....ngeeee

mahap bozzzzz!!!!!!!

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!