Oct 1, 2010

parking bontot??

wat da????neh hah...citer pasal kawan aku...yang tak reti parking masok bontot dulu....gtu...gimane ko leh pass time amek lesen su????

cea...aku pon dulu tak le terer beno...asik keje go head go stand aje....seb ade en.hubby yg mmg terer parking cenggini..so aku leh la berlagak sket pade sesape yg tak reti nak parking chare gitu...

nak dijadikan citenyer...ari senin ari tuh aku kuar lunch ngn su + ct...ari cam nak ujan..makenyer kenela cr parking kat dalam bangunan...so space yg tinggal cam ala2 kemut je...dok asik kedepan...kebelakang..tak masok2....aku pon kate seme itu pompuan...

aku :ko masokla bontot dulu....
su: ala aku tak reti...camner..
aku: haii....dah berape kali dak lia ajor ko pon tak reti2 agi...
su: ala...camner ni li???

so aku pon mengajor chare2nyer.....

hasilnyer...

sgt shantek okeyyyy....tepat...tak lebeh..tak kurang...


ye itu dia....gerangannyer yg bername su...*bkn name sebenar..


dgn vangganyer membetolkan tudung..telah suksess parking bontot..yihaaaa!!!!

cer...cobe tgk sape chekgunyer...

itu la dia..cik puan akis....hehehehheh

*nota kaki:jgn mareee aaaa pn su.....

8 comments:

deelira@deeliraz said...

mentang keje JKR...plat pon JKR :D

deelira@deeliraz said...

abaikan komen td yek..tersilap komen tu hehe.. .zue pon x pandai sgt nak paking bontot dl kalau space terlampau sempit.

Unknown said...

hhohoho!! ieda dengan malunya mengaku tak pandai parking vontot, hohohoho! :) wah, cikgu yg mengajornyer mmg teror! :)

cik puan akish said...

deelira:ahahhaah..idak la..bkn keje jkr..cume plat kete aje gtu...

ieda:wahwah..vangga neh....:0

Lieya said...

Dah berkali kali KALI diturunkan ilmu pun x pass lagi. Hadoiiii haaii seb baik ko ade Neli, kalau idak mau korang xmakan senin tuh hari. Hahaha... harus bg susu bace en3 ko ini... kasi dia tercabar spy lepas nie dia xkan kuarkan statement "MACAM MANE"

cik puan akish said...

pas neh aku telinge aku lak lebam dgr dia membebel..akakakakk

Un Phat Lee said...

gua pun tak pandai sangat parking bontot nih.ehe XD

ryan'sluver said...

psst..adek maniss suda kna tag fr contest, join hoccay ;)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!