Oct 14, 2010

SOCSO @ PERKESO..

semalam aku e.l...ate...ingatnyer cume nak masok opis lambat je....tp ayah aku pulak ajak bawak dia gi Wisma utk amek cop akuan sumpah....mau submit borang pencen ilat dia...

so aku neh sebagai anak yang solehah...dan sebagai anak yang taat...dan kesian kepade ayahnyer yang tak sehat demam gara2 berjangkit ngn dak dadif...so aku pon ok la...teros laju2 text same rakan sekerja mengatakan aku e.l itu ari....

gi Wisma Persekutuan...*ade sesape yg tak tau...kalo ko bukan org JB...akan dimahapkan...jike ko orang JB...owhh sile kuar dr negeri ini...!!!!ober!!! gile babeng punyer ramai manusia kat sini weh..ari rabu pon dia punyer ramai manusia...wahhhh cam weekend pulak...seb ayah p situ jup aje...so bolelah aku tgu kat kete aje...tak yah bersusah payah nak cr parking....tp picca non ado yo....

after g Wisma tuh...dgn lajunyer aku pon trus ke Bangunan SOCSO....owhhh udah maju la SOCSO neh...agak canggih...dan agak kagom juge la...almaklom la..dulu kat menara ansar...agak loyar sket la....dan space dia pon ala2 kadar je...

sekang mau amek no pon...gune touch skrin aje...nak tgu turn pon sekejapan aje....agak laju dorang wat keje..so tak berape nak membosan la kannn...

tu dia muke org yg mintak aku jd super(dlm base indon...sile sebot bebetol)....

kami yg tgh tgu turn..

ok2....jup agi aje turn ayah....

yeya....settle...moh kite pulang...mau beli bubur mekdi utk dak dadif...

**psttt korang!!!...bapak @ laki @ diri sendiri dah anto borang pencen ilat yg baru punyer???kalo belom pat2 la anto..bukan ssh pon....g pesuruh jaya sumpah..pastu teros g ke socso...pastu amek no..pastu bagi aje pade org berkenaan...settle.....

sekian..

2 comments:

Fara said...

ouh.. nice double G *wink*

cik puan akish said...

owhh...mmg...double thumbs up!!!

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!