Mar 19, 2011

tekanannnn..ala2 meroyannn

haiii la haiiii.....ngapela yekkk....tak nak mengeloh...tp ttp nak mengeloh..
dadif..la dadif.....
nape la nape....
momma pening same awak....
momma tanak marah..momma tak nak pukul..momma tanak cuit badan awak...
tp....boleh tak awak bg kerjasama yg superb ngan momma...???
haila dadif....

ya Allah..berilah hambamu yg lemah ini kekuatan....dan..
berilah segale kebaikan kepade AMANAH mu ini....iaitu HADIF ADAM...
berila hambamu ini peluang memberi yg terbaek utk AMANAH mu ini..

sesungguhnye aku lemah ya Allah...!!!!!

hadif adam..momma nak awak tau...walau segarang manepon momma...walau seganas manepon momma...
momma ttp sayang same awak...tiade belah bagi...full stop!


3 komen tomen:

Intan said...

Mummy dadif garang ye, takpe sayang itu tanda nya mummy sayang banget kat dadif tau coz marah dia itu krn nak membentuk dadif...sama mcm aunty tau, aunty pon garang jugak...arissa pon kena marah :D

Softtouch [Hanim] said...

alahai kish..sbar yer...sy faham..yelah kdg2 anak2 ni mmg mnguji kesabaran kita..kitA marah tu bkn bmkana kita xsyg kan...sy pun kdg2 terlepas jgklah sifat amarah sy tu...

Farra Dhelina said...

biasalha tu dugaan jd ibu..mmg mcm ni..hehe saba ye

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!