Mar 16, 2011

ek eleh!!!





pehallll la blogspot nih...

time aku berkobar2 nak hapdate...tak bole nak log in la...jenjalan kat umah korang..gambo tak leh tgk la....
dan2 nih...nak masokkan gambo la pulok tak boleh...

hampes betol!!!


9 komen tomen:

@e_da said...

time kita bersemngat time tu la buat hal yek...

~izan~ said...

blogspot ni selalu mcm2 kan..kita yg penuh semangat nk hapdet,dia plak wat onar,hehe...takoe2..jp2 lg ok la kot hehe...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ko ni pesal la mek..tak abis2 masalah ngan blogspot..sian ko..

wahida said...

blogspot ni mmg kadang2 mencabar kesabaran aku...mentang2 la benda free...huh!!

bonda dadif aka akish said...

@eda : itu la psal..hangen aje..

@izan:tau takpe sis...mmg onar sgh !!

@ros:emmm..tu la kann...pasal aku rajin update...dan org yg rajin aje mengalami masalah problem ini..org cam ko...mood asik kelaut..mmg takkan menhadapi masalah ini...

@wahida: hah betolla wahida..mentang pree..mandang!!

alyyani said...

sellau jadi mcm tu. jgn hilang la semangat tu ye :D

✿ etiey erywan ✿ said...

yer ker? time aku hapdate ok je nyot.. kalau terkena kat aku penyakit ni..kompom bertambah sakit kepala aku nih hah. nak pecah dah ni

Diana Din said...

kita dah 2 hari x bleh nk upload gambar... td try la upload satu2... baru boleh... tp jenuh la kan...

sharEna said...

keh kehh..

banyak2 bersabo yerrr =p

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!