Feb 1, 2015

housemate.


keji kan bebudak lame umah aku..
dorang still keep in touch..
aku sorang tertinggal ketapi..
hampeh kedaung.

punye aku mencari bebudak umah aku dulu..
gigih aku carik kt fb.
sekor sekor dpt cari..teros buat grup wasep..
ohhhh hepi sesangat.
dapat jumpela balik.

ade yg dah kawen.
beranak pinak.
yg dulu badan sekeping..
sekarang hah..amek ko..
bagai dipam pam.
naseb badan che kiss maintain..
gagagaga..matikla kalu dorang bace belog aku ni..

upsss....ade sorang room mate aku tu dah meninggal.
excident lakik binik..
sedih...
sehati sejiwa begitu..
Al fatihah.
muge roh lia & hasan dicucuri rahmat.
amin

sambong balik kesah housemate aku..
hari tu datim dgn roommate aku tuh..

aza namenye..
tu pon pasal dia nak membeli Slimming Herbal tu.
kekdahnye anto..leh la berdatim sekali dgn pompuan tu.

punye datim tak hengat.sampai restoran pon dah nak katop.
ber-gosip sampai tak tengok time.
rindu kat ko jah!!!

nanti buat entry detail pasal bebudak house mate aku tu...
album lame tgl kat opis.



dengan ajah la rasenye aku paling rapat.
lepastu after aku kapel dengan lakik aku...
teros aku buat hal sendiri....
pasal time tu dia pon dah bz dengan boifie dia...
so bile memasing dah pegi dating...
balik dah tengah malam..dah penat...time esok kat kelas aje la berjumpe...

cepat kawen jah..
taj zabarr nak makan nasik minyak korang 2,,

hehehehehhe










No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!