Feb 11, 2015

starting ber-hijab -part 2

sambong dari part 1 itu hari...
di-cut-kan cerita...
sebab pasal Hadif asik tak sehat kan..
maka sentiasa-lah aku berdoa..
"aku akan pakai tudung jika hadif adam tak sakit selama 3 bulan berturut turut..."

sampai time..
Alhamdulillah..memang Allah tu baek sangat...
Maha Mendengar...lagi Maha Mengasihani hamba-Nya

tapi..aku..
manusia selalu terlupe...
selalu alpa..
acewahhh..
tapi yela kan...
tangguh tangguh...
sampai masa..
aku rase bersalah sangat diri sendiri pasal tak tunaikan janji aku sendiri pada Allah..
sedangkan DIA dah bagi ape yg aku nak,,,
Hadif takde sakit..demam..cume selsema yg lite lite saje.,.

masok 2014..
first aku beli shawl dengan kakak nora danish...

itula ropa shawl pertama ku


time ni...owhhh acane nak pakai shawal ni?
beso...lebar...
ahhhh main lilit saje...

selfie la mcm biase kennnn

sekang dah terer dah pakaiii...

sambong part 3 okeng..

daaaaa....





1 komen tomen:

Nad MamaZN said...

alaaaa cepat lagi abesnya...

apapun alhamdulillah, makin cantek ;)
moga terus istiqomah :)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!