Feb 4, 2015

K2 Rhino

nak tau kejadian yang sebenar time start skool itu hari?
owhh ya skool hadif start 13 januari 2014.
ari selasa.
mak pon tak paham kenape dia start tengah2 hari..tak start hari isnin.
banyak benau ke-pelik skolah ni..
hahahahahah

untuk tahun 2015 ni aku amek cuti 3 hari...
itupon hari pertama aku tgu sampai kol 10 aje..
pehtu aku teros balik umah.
hari ke 2 dan hari ke 3 lepas hantor aje aku teros balik...
makan makan.teros buat pegi pejabat pos hantar barang barang customer.

ok back to the story..

pagi nak bangun macam biasa...
drama king is drama king...
nanges...takmo gi skolah.
sampai la kedepan pintu skolah...
"mama tunggula saya kat skool."
 alasan untuk menanges lagi...
masok dalam kelas nanges...
sampai teacher yg laen pon sound 
"hadif...are u crying..u big boi...already K2..bla bla bla"

aku pepura nak blah...
ngendap dia dalam kelas kene duduk depan sekali...
disebabkan hadif paling ekcik dalam kelas...
so dia kene dok depan la..
ok..itu aku suke..
so teacher nampak ape yg dia buat dan tak buat..

nanges sedu sedan...
aku pon malas nak tgu...
teros blah.
begitu jugak hari ke-2 & ke-3..
bangun pagi drama tetap la hade....

sampai la ni...
dan pagi ini...Alhamdulillah..tak berape sangat dah drama dia...
tp songeh itu tetap hado..
biasala kan budak..

dan....
syabas untuk diri sendiri jugak...
aku dah tak payah nak jadi tarzan macam tahun lepas....
lebih kool...dan lebih bersabar dalam nk settle-kan hadif...
pasal dedek pon dah beso kot...
tak kesah sangat kalu dedek ter-bangun dr tidor...
pon faktor usia mungkin...
hahahahahhhaha

dan syabas untuk anakanda momma Hadif...
begitula anak yg soleh lagi gud boi...
momma babah adek sayang awak..
belakar rajin rajin okeng



Allah..pong takde snap kenangan first day skool...
punye kool kan omaknye..
semua pon tak dan nak buat...

=)



No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!