Feb 12, 2015

starting berhijab-part 3

bile dah start beli selai shawl..
ade duet sikit...
terjumpe 1 ig shop yg jual shawl borong...
se-kodi rm240 tak salah aku...
yg aku rase time tu..
macam murah amat..
tgk ig dia sekali teros wasap ckp nak oder 20 helai shawl...
walaupon...
macam macam rintangan shawl tu nak sampai kat tangan aku...

bile shawl dah ade kt tangan...
macam macam kaler ade..
rase macam..
wow! tak percaye lagi dgn diri sendiri...

tu pon ber-pikir lagi...
bile nak start pakai tudung ni...

1 day tu...chuband dapat msg abah bff dia meninggal.
so dia nak pegi melawat..
bawak aku sekali...
first time keluar 1 hari tanpa buka tudung...
kagum lagi dengan diri sendiri...




itu pon maen lilit aje...
isnpirasi dapat dari atita haris...


lepas dah try & error..
rase lebih konfiden..
so teros tetapkan dalam hati...
nanti time besday dedek..
aku start nak pakai tudung...
ingat macam nak start puase...
tapi macam ah lambat sgt nak tgu bulan pose....

sambong part 4 okies...

daaaaa



1 komen tomen:

AMIIZAA said...

cute:)
congrats jugak:)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!