Jan 28, 2011

saye..



assalamualaikum kengkawan...


hai2.....udah 2 hari tak bersiaran..
rindu amat pade kengkawan...
rindu mau jenjalan kat umah kengkwan....


stats org dtg umah aku nih pon terus merundum!!!!


owhhh ya...ade sesape rindu akan saye???? emmm...tade???
ish2....okla2...ade sesape yg rindukan ank bujangkuh yg ensem tuh???? ohooooo......
*sesi memperasankan diri sendiri* 
korang jgn stress ok...


aku tak sehat la kengkawan....


woot??? tak sehat...apekah??? adekah?????  ade isikah????




v

v

v

v

v

v

v














vvv

v

v










v

v


ahahhahah....




















nehi...nehi.....nehi...


not now ok....kasik la lil dadif puas2 manje ngan aku + en.hubby....
lagipon seriau sakit beranak tuh pon belom ilang lagi...


aku cume demam + selsema la...
bukan sebab ade isi atau ape...hah..
korang igt tak yg aku ade bebel ade sorang mamat kat dlm opis aku nih rajin dok bersin + hembus hingus...hah...
virus dia udah ke aku la...!!!! gtu....
gile punye...demam...sakit pale..mmg aku weak killer!!! asik nak tdo aje..


sudahnye...aku mc 1 hari..hari ke2..owhh...
pale still berat lagi..badan pon masih bisa2....jadi aku meng "E.L" kan diri...


dan sepanjang aku coti tuh..mmg tak dan langsong utk aku berpoya2 utk bertenet bagai..pasal..mase aku mmg diisi dgn berehat + tdo aje..
lil dadif pon aku rase cam terabai sedikit....
pasal aku dok lantak membute kat dlm bilik...
yela..kang kalo aku dok gentel same dia..ahaaa..tak memasal...
virus pegi kat dia lak...lagila..mmg owhhh nehi..nehi...nehi!!!


la nih...naek kerje..owhhhhh keje melambak!!!! 
dan2 tuh soh wat nih..wat itu..cis2.!!!!
mentang2la bos tade....memperkotak katikkan aku..cesss!!!


dan sekang ..selseme masih lagi melande...
cume demam tuh aku rese ade kureng sket..alemak..!!!
aku lupe nk makan ubat pagi td...
ahh takpela...kang lunch leh makan....


so kengkorang......hepi berweekend ya.....
esok aku nk g mengukur jasko bukit indah...
so ko..yg kt jb...yom....leh kite meet2...




*sume picca adelah selingan ukt n3 ini...tade snap2 baru la...
apepon sekang mmg tak dan...*



8 komen tomen:

Sidratul Muntaha said...

huhuu
aku dah ade sepasang ni pun aku coti
tpi aku baru baik demam n selsema
n piyed tak mari lagi
pelik?!!

Softtouch [Hanim] said...

alahai berjangkit ker..yelah kalu kita duk dkt ngan anak nnti bjangkitkan...xpe xpe dadif faham..

mama qistina said...

kita ok je tapi dak tecik tu pulak yang batuk batuk ...sian kan kalau dak tecik tak sihat ...apapun u rehatlah cukup cukup biar cepat sembuh k...

@e_da said...

mmg musim org tak sihatla akish..u take care n makan ubat k.. nanti si kecik sakit gak kalau bonda dia sakit.. ehheheh happy weekend

Zur@ZaRi said...

hehehehe...
tapi kalo nak bg cepat ader adeq pun aper salah nyer kan... zura pun masih control lagi sbb nak manja kan adam puas2 dulu=))

Farra Dhelina said...

wat saspen jerkkk hehehe...

Ogy said...

salam mama aqish...lama tak masuk sini...asek tak jumpa rumah je...huhuhu

eT said...

hehe...musim skang ni kan...
sana sini org xsehat..

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!