Aug 2, 2010

cerite ari khamis..

ups...bkan khamis mlm jumaat yah...ari khamis tuh opis aku ade wat bace yassin+tahlil+solat hajat..so aku dgn rase berkobar2 utk menjoinkan diri....aceh..pesal aku sgt ober excited..pasal mende nih wat after opis hour...kalo nk tau..x kose aku nk menjoinkan diri..after2 opis hour neh..bek aku pulang...makan2...tdo ngn cepat..gomol2 ngn en.hubby..dan sekang...gomol2 ngn dak dadif...
so..motif citer neh...bangga beb...dpt joinkan diri..bkn snng nk dpt naily join event opis after opis hour...x kose mak nyah...so...pade dorang2 yg nmpk aku ade...peh terase cam artis okeyyy.....pasal kagum kerane aku telah berjaye menjoinkan diri..agagagg..ketawe syaiton sket..!!!

so ade la sket2 picca2 yg sket nk menjakikan pade org2 yg x join...ahahahah..ketawe syaitan lagi!!!

testing ober..gagagagg..eiya..

b4 g depan..wajib snap2 dulu..

kami lagiii

bersame susu...yuyul..enot...

owh itu...ayu x sayep??

sayep makan itu la...

kami2...yg makan selerak....

dgn datin...

menyempat kan...

pompuan2 yg giler bergamboo...

pompuan melayu terakhir..!!!

nih la bakal menantu ku..yg keberape ek..emmmm jup kire jup..

sekian...

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!