Aug 18, 2010

show op sket...

saje..mau show op..upsss....ALLAH marah pade orang yg suke nunjuk2 la akish.!!!
ehh..bukan mau nunjuk2..cume mau share2 aje...wakawakawaka...okey lor.....smlm parcel udah sampai..ape yg aku oder....ape lg..udah pasti barang si tecik itu....mari kite same2 tgk ape barang yg  bonda beli untuk anakandanyer yg teshenta itu!!!!

memule sampol dia kite snap2....

tara......2 mende aje...


ye kopek baru utk dadif!!!

teether....

ye...memandangkan..kopek avent tuh pon dah nk berkarat..dah rasenyer udah lebih 6 bln dipakai....aku pon beli la yak barunyer...kopek dr tommie tippie...mulenyer bkn itu yg aku mau..tp design yg aku mau itu kaler blue sudah ilek..so dorang gantikan la yg itu..bole la labu..asalkan.ciri2nyer begini...
  • Designed by a leading paediatric dentist
  • Open shield is kind to skin
  • Truly orthodontic silicone teat for natural fit
  • Promote safe and healthy oral development....
yang teether tuh pulak...oleh kerana dak dadif tuh sekang sgt giat la menggeget tgn org.... so aku belikan mendealah tuh..tp....geramnyer aku neh...dia namo pulak geget mender tuh...dicampak2 aje..ces...dak dadif neh..suke nekkan kemarahan bondanyer....gtu....

so barang2 ini aku beli on9 la...mmg suke beli brng2 dadif lalu on9 aje...tah ek..nape suke...murah sket kot...korang mau tau kat ane...ni hah... http://www.onebabyworld.com
ok la....

so itu saje...sekiannnn

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!