Aug 30, 2010

new buggy!

dengarlahhhh dunia!!!!nak bagitau...aku berjaya dapatkan buggy baru untuk dak dadif....agak dah lame gak aku mau posting kat sini....tp agak keterlupaan....dan memandangkan..kat opis aku neh dok mem"block" kan..jadi...aku mengabaikan utk en3 itu....dan memandangkan sekang di"on" kan pulak..meh la aku update2....

yok tengok buggy dak dadif neh.....murah aje....sementare dia ade discount..aku secare gelojoh...mau cepat2 dapatkan itu buggy!!!



ye itulah..buggy baru bersame tuan empunyer nyer....bukan ape ko...stroller combi dak dadif b4 neh besho amat la...sgt sempit la utk setakat kete aku cik VIVA itu....satu bonet dia aje yg leh letak..mende len dah x leh mau letak...so...aku berpendapat....dak dadif pon sudah mau menjagkau 1 taun..ok kot setakat dok kat buggy tuh....tp kan korang....dak dadif neh cm x berape suke da...tp x pe....bonda akan pastikan dadif suke dok atas buggy neh...maybe baru lg kot.....


ni ler stroller combi dadif...

5 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

bestla dadif nak gak duduk dlm buggy..Zara dl umur 9 bulan dh tak mau dok slm stroller..jenuh nk berdukung..bil sh start berjalan lagilah..tk pndang langsung dh stroller tuh..tros bungkus masuk stor aje..=p

Ciklinn said...

mama ku pulang dari kerja..
mam aku belikan kereta..
kereta kecil warna merah..
boleh ku bawa ke... (mana yerk tecik lagi takkan kesekolah.. hahhha)

wah dapat kete baru....

akak pun pakai yg tecik camni gak.. senang kan.. takpenuh bonet......ringan pun ringan...

cik puan akish said...

mama zara:yunk...tuh pon hampir namo dok buggy tuh....jap2...dukung..jap2...soh dok balik....

ciklinn:kan....ringan..bonet pon leh isi mende len..:)

Zakiyah Zainon said...

saya pun dulu beli stroller yg besar, masuk bonet dh penuh, then beli lg satu yg kecik, lipat jd 1/4..now dpt twin, gunala...

en_me said...

sonoknyerr dapat nek kete baru kannns.. ehehe

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!