Aug 18, 2010

dibalik snap2..

yak benornyer x tau mau update ape..so...agak bole la aku nk updatekan story neh kan....
aku kan ade masok contest ape tuh...yg sis Anje buat tuh...bby gojes in Kemeja + skirt.....
so aku neh dgn gigihnyer lakan...menyiapkan si dadif...utk masok contest tuh...adoi la..punyo la susah nk amek picca dia sekang....namo langsong beri kerjasama!!!!

cube korang tgk...

see..bkn aku je yg gigih...mummy aku pon gigih tau...

baru starting aje tuh....

soh diri..tgk camera...

soh jln...dia namo jln.....

ttp dgn pendirian...namo jln!!!

dgr kejup...

abes2...soh tolak itu pon namo....yang mau...hanye nangesss...:(

upah remote ye..tp kene tgk sini...yezzzaaa..

kasi upah henpon pule...

ape panggil2 la...syebok la bonda neh!!!

pose udah shanteq tuh....

haila...sopan sungguh ank dare bonda duduk kan..upss....ank bujanggg!!!

bonda rase...ini yg terbaek....ok x auntie2????

last but not least..musti ade session yg ini....wargggggghhhh!!!!!

sekiann...

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!