Aug 30, 2010

suke ini!!!!

ari sabtu...aku + en.hubby + dadif..p berbuke ngn bestie2 aku....sape lagi kalo bukan dak Yuz...dan dak ayue!!!dak babat x dpt nk menjoinkan diri kerane...omak eh telah membooking dirinyer terlebeh dahulu utk berbuke bersame...yang dak arin lak...mmg la x dapek...pasal dia nun kat K.L sane..so kami ber5 aje la....

buke kat ane???...ala...kat restoran ubi kayu...kat tmn u aje...dekat pon dekat..dan yg penting..murah...satu kapla...hanye rm19.90....dan yg pasti boleh la....makanan2 yg ade kat situ....memenuhi citarase tokak aku juge ....dan yg paling penting skali...aku enjoy bersame bestie aku....lame wehhh x dapat berjimba2 ngn bestie.....gunekan time yg ade dgn sepenohnyer!!!..korang layan la dulu picca2 yg sempat disnap2...

 dak dadif mau mandi dulu..mau wangi2....mau encem2...

yak ini....dah berape kali round aku x hengat....baru teingat nak snap2 picca...bole la kan...ade yong tauhu..ade bbq....udang...ayam...sotong..hotdog....dan yang len2..aku malas nk taip banyak2..

neh dia...bestie2 kuh...yuz....& ayue..

 dak dadif yg dah stat nak cranky!!!adoiiii!!!

neh bonda yg gigih nak snap2 picca lalu hp....

aku bersame dak ayue...mau juge interpramekan udang itu...

dak dadif yg ala serabai sudah..panas owhhh....sdg menikmati kecantikkan acik ayue dia!!!!

kami yg udah mau pulang.....baru sedor ko...restoran dah kosong!!!tgl aku ber3 aje.....seb dak dadif gigih tekan hon...menunjukkan mase dah time!!!

ok...itu aje story aku ngn bestie aku....mau wat en3 len laks....

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!