Aug 27, 2010

ari rabu...

bende kejadian dah 2 ari berlalu..tp aku totap mau posting yah kengkawan....bukan ape..katenyer mau jd blogger yg tegar..so ...aku postingkan juge ini..pade ini ari menunjukkan yg aku ade update ini blog......

ankanda kuh..sgt bagus ari rabu ari tuh....mummy aku pon kate begitu..."dadif sgt bek ari neh....tdo bagus..makan pon bagus...."

owh ye la..mmg betol kate mummy aku tuh....dia tdo mlm tu...tade rengek2....bangun 2 kali cume mau susu aje...abes susu..teros bammmm..sambong tdo...sampai la aku mau p keje...x bangun2....owhhhh bagusnyer anak aku ini.....alhamdulillah kalo betol sudah berubah kelaku...
 pandangan dari jauh...


zoom sket..ko tgk.....betape nyenyaknyer dak dadif tdo....muncung!!!cekci!!!


alolo....omey2 bonda.....hinnggekan...peh hayat ko kish!!!!sampaikan aku ngn lakik binik...kempang kempung...bukak gobok..totop gobok...pon tarak sedar punyer...punyer bagus la..bkn snng nk dapat dak dadif begini!!!

aku p keje pon....terpakse mengejotkan dia....kerana...aku mau tiom bushyuk aku nih la...mau dia bubai2 same bonda....!!!

tp korang....nampaknyer mmg mood dia la...ari khamis....kembali kepade asal da.....sabo aje la aku neh hahhhh...

sekian...

**sekadar selingannn....tiade kene mengene dgn ini story...


1 comment:

Lieya said...

Dak dadif nie tido nampak plak gebu pp dia. Heeeee.. kan ke bagos kalo anak ko hari2 gituu..heeeee

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!