Aug 31, 2010

baju raye...lalalall

owhhh yeah....sgt suke ok  shopping2 time.....semalam..bersamaan ari ahad...aku telah p sini...


ye angsana....cari baju raye dak dadif dan babahnyer....sakan betol dadif raye taun ini....kalah bondanyer...tp x pelah anakanda...bonda redho!!!

niat di ati mau settle ini minggu utk baju2 raye ......tp...yg settle...dak dadif punyer aje....yg babahnyer pule....tade yg berkenan di ati...dan mase dah time ....along aku sudah koling2 utk berbuke bersame....

nnti aku wat next en3 ..dimane kami berbuke pade ari ahad....yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
upsss...sebelom tuh....baju raye aku udah settle awal2....ari jumaat ari tuh shopping2 baju aku....lallalalalalalal..

sekian....

3 comments:

chekiyah said...

ehhh...kat jb ekk
saya kt pasir gudang tp now kat kedah..tgh berpantang

Lieya said...

Hamboiiiii ko settle baju raye ko dulu ehhh.. ciannnn Enchek hubby ko. Dia punye gak x settle2.. isk isk iskkkk

cik puan akish said...

cekiyah:aah me kat jb...kat pulai perdana:)

lia:wajib beb..aku dulu kene settle...pastuh baru lelainnn:p

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!