Jul 29, 2010

mood:ngantok!!!

nape la menjak2 pas beranak neh..bdan asik letih...ngantok...asal kol 9 lebih..pas mkn..nk didokan dadif..konpem ngan aku2 skali tertido...huhuhu...nak gomol2 ngn en.hubby pon..nantok punyer pasal..bek aku tdo...dari dok gomol2...agagag.sengal kan aku!!!!aku igt kene amek ape2 supplement la...utk badan aku yg dah x berape nk segor neh...bkn ape...badan asik letih..mate asik nantok..buhsan sehhh!!!!eh ye ke???..buat nye dak opis aku bace 3ntry aku neh..konpem ayat2 mengutuk dorang akan terpacol dr mulut dorang..ye kah naily????bkn ko dr dulu sblom kawen..bwak ke dah kawen..smpai dah ade anak..manjang ngantok???argghhh tensi2..ye la noks...aku berjage mlm..sometimes la...bnyaknyer konpem la en.hubby...tp noks...walaupon aku x bngun kan...dgr dak dadif dok asik ak ek ak owk...manelah aku leh tdo dgn amannyer???cobe korang pikir..kalo korang nk pikir lah..kalo x nak...ade aku kesah..?????
ok la korang..aku nk tdo sat sementare mknan lunch aku sampai...juz tapau soh dak eiya ngn susue p tapau..agagaggag...apepon..korang tgk2 la picca dak kuat nanges nehhh..


dadif bersame pak cu nyer!!

alolo..busyuk2 masyam bonda neh..wat muke manje...lempang kang...

lagi2...dia buat muke...

alor shomel2 bonda....pinjam kusi kak bab..

menjak2 dh beshor neh..ssh okeyy nk amek pic dia tgh senyum..♥♥

itu dia...tgh berusahe dgn dayenyer...utk rampas itu kamera..owhh cannot la nak...

yah..itu la yg dadif mau..kuar dr cot itu..dan timang tinggi2..

ekekekekekk..cehhhhh...kononyer la tuhhh

hah dh start la tuh..gendang time!!!

sambil gendang...sambil posing...♥♥

lagi2...snyum manis lagi..bonda mau lagi!!!♥♥♥

posing ala2 manje..budak ini mmg manje ocayyy!!!

ini mmg enak yah bonda!!!!bubur2 yg bonda masak..emmmm!

bz2..mau men flash card pule..koyak2 time...:p

diz lil boy..is mine..look his face..like me kan..konpem la....aku yang hayak dia kesane sini...9 bln 9 ari tauuu!!!♥♥

sekian....

6 comments:

@e_da said...

kita mudah letih sebab kita kena buat keje mcm2 .. layan kerenah anak n suami.. tp seronok kan.. mcm2 keletah hadif... buat hati terhibur

cik puan akish said...

ya2..tu la dia..buah ati pengarang jantong...sakit jantong pon bisa juge eda..:0

nurulMuzz said...

br satu beb..aku sejak dh ada anak 2 ni..dh tak reti nk tido mlm..nsb baik aku tak keje..kalo tak..mau asyik kena pgl dgn bos jer..mlm ni abg ok..mlm esok adik plak wat hal..blum lg bapaknya yg wat hal..hahaha

shima said...

cute..mkn byk tak dadif ni ?
amni ku tu kuat mkn tp berat badan x naik sgt

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

apapun, mata dia sgt2 la comel.
buat ibu yg penat hilang penat...

cik puan akish said...

shima:ala...dia mkn pon x bnyak..berat time 8 buln lebeh..juz 7.6kg aje...

fiza::)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!