Jan 31, 2016

pagi pagi

masok minggu ke 4 , hati aku baru redho sikit.
kalu tak semedang antor anak pegi sekolah aje. sayuuuunye rase hati tu.
sedihnyeeee la hai hati ni.
tak tau kenape. naluri emak gamaknye.
tinggal anak kat orang.
suruh anak belajar utk independent.
berat rase hati nak drive pegi keje. hanye Allah aje yg tau macammane perasaan ni.
mohon selalu dalam doa. waimah pergi kemane pon, muge Allah beri aku jalan dan petunjuk aku nak berenti keje. aku nk spent time dgn anak-anak aku. aku nak jage dan didik dorang.
siriusli memang penat jadik house wife.
tapi..bile ko dapat settle-kan hal rumah, hal anak-anak. ko akan rase lega.
since abam & adik ni pon bukan la susah nau pon nak jage.
memasing dah paham bahasa. memasing dah pandai bawak diri.
nak sangat uruskan anak-anak dgn tangan sendiri.
hantar dorang pegi balik sekolah atau tuisyen.
masakkan dorang. ajar dorang homework. ajar dorang buat revision. solat sesame.
owhhhh indahnye dunia.
walaupon aku ni bukanla ibu yg sangat #ibupenyayang. the real is garang mane pon ko.
anak is TETAP anak.
sayang tetap sayang.
Ya Allah kau permudahkan la urusan ku.
berikan la aku jalan untuk aku berenti keje untuk menjaga sebaek mungkin amanah Mu itu.
amin ya rabbal alamin!





No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!