Jan 15, 2016

Orientasi Darjah 1 + ujian


orientasi ni 20hb.desember 2015.
dapat surat ponnn very the lambat.
rasenye anak org laen dah selesai dok ujian LINUS tu.
anak aku baru hegeh2 nak kene dtg sekolah utk ujian.



senarai buku yg kene beli



siap sekali senarai van/bas yg ade utk pegi balik time sekolah nanti...


darjah 1 ade 4 kelas semuanye.


ehhh tetibe budak ni pon duduk same mcm abam2 tu ye


ok tu dia dah bergerak ke kelas utk jawap ujian


sementara bebudak jawap ujian, mak apak dgr taklimat yg diberikan.

abes je taklimat ibubapa pergila beli buku yg dilist-kan sekali kat kantin seambil tgu anak

time ni aku sorang yg tgu abam. lakik aku kene pegi sekolah agama pulak untuk orientasi sekolah agama. bole pulak tersama date orientasinye.

sambil tgu tu..aku kene pegi amek buku teks sekali...

abes dlm kol 12 lebih jugak la.

kelaparan ini anak. naseb dah bekpes berat sebelom pegi sekolah.

  
serabai abes dah anak aku ni.
pegi kencing katenye.
tu yg baju habis terkeluor.

ni pulak baru sampai dr sekolah agama


gedebak gedebuk mohla kite ke jasko. cari makan..perot dah lapo dah ni..
ooo ttg ujian tu pulak..abam dapat kelas 1B time dapat result tu...

kelas no berape?
takde ranking katenye..
ujian tu dibuat cume nk tgk murid lemah bahasa malaysia atau bahasa cina.

nanti sambong lagi pasal hari pertama sekolah

=)






0 komen tomen:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!