Apr 22, 2011

aduhaiiiiii......





anak aku jatoh dr cot dia....


ko taula hadif adam nih...mane reti dok dendiam kat dlm cot..lagi2 kalo dia nengok momma same babah dia dok bergolek2 kat atas katil..lagi ati dia manyak la tak senang...mmg sgtla tak dan langsong aku nak polok2 lakik binik...


selalunye kalo dia nak manjat terjun dr cot...dia bg signal dulu....paling tidak pon dia akan berbunyik membuat kite berpaling utk tarik perhatian kite utk dia sorang...tp kali ni aku rase...cam sekali sapppp...teros aku dgr sore aje...orgnye dah tak nampak...


panik kejap aku lakik binik tgk kepale hadif cam berdarah...laju2 lakik aku pegi amek air panas nak tuam benjol yg kuar tuh....


adoiiiiii!!!!




baru aje selamat ke tata land...




close up bahagian yg cedera...=( sapu lagi minyak gamat...




luke akibat terkena besi katil...




tau2 je...dah bunyi gedebukkkkk....tenggelam kat celah nih...=(




aduhaiiii rase amatla bersalah pade anak sendiri...kerane terlalai seketika....




momma promise akan tripple upkan lagi berhati2 utk awak....dan awak pon...tolongla dengar kate momma...momma said dont....maknenye...kenot la nak...plzzzzz....namo noti2 la....nanti awak jugak yg sakit tau....tak tahan momma dgr awak menenges meraung2 saket......sedehhhh hati momma tau.....


maafkan momma yah dadif...


=(


momma same babah..sayang ketat2 same awak.....namo noti yah...


*tgh pikir2..perluke bawak klinik????..rungsing2...*

5 komen tomen:

Softtouch [Hanim] said...

lahai siannya dadif...xpe nk besar mmg mcm2 berlaku...

Amiizaa2001 said...

uwaaaa kesiannnya kat hadif...berdarah tu...kuat jatuhnya....akish tuam air sejuk kalo nak berhentikan darahnya, dua hari lepas balqish terhantuk mulutnya dgn mata pensil darah tak henti2.....akak tuam dgn air batu, darah /luka tertutup-berhenti.

PS: dadif instict kuat tu tk bg mama-papa polok2 manja hikhikhikhik

Ciklinn said...

alahai... kesiannyer.... budak2 nak membesar mmg camtu... kadang depan mata kita jerk..... takper hero mesti kuat kuat kuat... heheh

Fasha said...

siannya dia... kena alas karpet tebal kat bwh tu kot ^_^

risa said...

alolololo...ciannya dah bertanda dah kepala tu adehhh

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!