Apr 17, 2011

1 part done...





first at oll aku n ucap terime kasih pade korang yg memberi respon yg terbaek...lagi terbagus...atas entri aku ini...
dan sume2 itu kubace....dan setelah ditimbang tara..dan atas desakan momma sopea..dan atas kate2 mommy aku.....maka beli la aku pregnancy test...walhal..aku dah kate...idak...badan aku nih tak rase aku tak peknen...tp...apekan daya....


semalam pagi....buatla aku sesi peepee....dan hasilnye adelahhhhh...




























































































































































1 lineee dowhhhh...lega,,,,,lepas 1..pas nih tgl buat pap semar..wahhh takots!


dan skali lagi pade korang2...aku syg korang....dan korang mmg rawk!!

7 komen tomen:

Cik gugu [= said...

saspen tau....

Softtouch [Hanim] said...

elok jgk kish buat pap smear tu..xdelah hati tu risau je kan..utk mintak kepastian...

BabyIntan said...

Pap smear tak sakit lah dear...dun' worry kay :)

Latest n3: Ampaian Kain-Casa Chenta!

Lieya said...

Haaa ramai yg kate pap smear xsakit, buat la beb. Ko buat baru la ko tau sakit ke idak, lg pun utk kesihatan ko gak. Kan kan kannnn selagi xbuat selagi tu la ko dilanda kerisauan.. GOOD LUCK

MrS. F!zA said...

kita pon tk bt pap smear lg..takutttt jgk!

wahida said...

pap smear!! ah tidak!!!

eB ezrin said...

eb x suker la wat pap smear... sbb paksa... sakit... hu3

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!