Sep 1, 2010

sambong en3..sile tengok!!!!!

b4 neh..aku kan ade story mory kat sini pasal aku berbuke together2 ngan bestie aku....ini dia sambong2 piccas yg ade...baru aje aku dapat dr cik yuzz kite..so korang sile layan piccas kami yek...bile lagi mau jaja2 picca sendiri....aummmmm....!!!

 alamak mue aku terlindung sket ngn udang da....

haih....dak dadif bersame babah....ayok....babah goyang pule...dah cam monster pulak aku tengoknyer!!!!

ye itu dia..ayue tengah tgk aku yang gigih kopek kulit udang....kene kopek ye u ols...kang nanti kalo ditelan dgn kulit2....mau luke usus ko tuh....langkah berjage2...kerane badan aku ini mau dipakai lame......

itu...aku sednag ayik menikmati kesedapan udang bakaq!!!!

ini pompuan...pantang okeyyyy....pantang nampak kemera...cepat2 mau posing!!!cehhhh

hah...yak ni..molek sket....ensem2 kuh!!!

family kecik aku...♥♥♥

owh....yak ni baru dak dadif tgk kamera!!!!

okehhhh itu aje...sekian...

2 comments:

Ciklinn said...

sajerrr jerkk nak suruh ciklinn terliur udang bakar tau... hihihihi..

akak sejak ada monster umar tecik mmg tak mkn kat luar... sadisss..

cik puan akish said...

mmg marbeles ciklinn...:)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!