Sep 30, 2010

betol ker???

ini story ari ahad ari tuh....agak nak basi juge..tp aku tetap tegar mau postingkan juge!!!!cerr...cobe ko tgk gaye dak dadif tdo...


 ampon bonda...sayep tak bersalah!!!!

 malu ah bonda snap2 time org tgh tdo...

 kasik close up sket!!!!

mengiring la pulaks....macam2!!!!♥

tp!!!!apekah kene mengena ngn en3 pertanyaan aku neh..killer poyo kan bonda dadif neh....
bukan la....cobe ko tgk...dak dadif kalo tdo..lagi2 kalo nyenyak amat....mate dia seakan2 terbuke sket...x caye...cobe ko tgk..tgk bebetol...penat dah close up tuh...kalo tak nampak juge...idak le kose aku nk pakse agi....

persoalannyer!!!!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mummy aku kate...orang yg matenyer terbuke sket time tdo itu mmg "degil"!!!!betol ker?????aku nak tanye korang neh!!!..cobe try korang jawap sket...kot2 ko ade dgr orang tua dulu2 marin ade kate begitu...ke chare mummy aku nk psiko aku je?????
*cea...dlm ati benornyer suspen juge..anak aku degil kah????nak kene neh!!!!ikot perangai sapa la neh..tetibe nak sentap!!!!

itu aje persoalannyer..sile jawap yek kengkawan..!!!!jawapan anda adelah amat dihargai!!!!

sekian...

8 comments:

eB ezrin said...

eh betoi ker?... aerish mmg degil la kot... hu3

cik puan akish said...

toi ke? deyy mamaerish..bonda dadif tanye dia..dia tnyer bonda balik pule...agagagag..tp betol eh...atoii..mmg bebetols entap neh!!!:(

Lieya said...

Hahaha... mmg la betul ape yg mummy ko tu kate. Org2 dulu kate mmg akan berkate begitu bile tengok bebudak tido mate terbuke. Tp dak dadif nie aku tengok xdela tebuke sangat mate dia. Kire ade ampun lg kot degilnyee... aahahah...

Degil mengikut sape...?? Hahaha ko jawab la sendiri dan aku tau ko tau ape jawapannye.

cik puan akish said...

ye eh??ko pon ade dgr eh???aah mate dia idakle terbuke beso..kalo terbuke beso..bkn tdo namenyer tuh lia!!!!

agagag...setan ko!!!!!mane ade ikot aku...aku x degil tau...lagi sentap bace ayat2 ko!!!

smack down ko skali lg..!!!!

dush2!!!!

eB ezrin said...

betoi la kot sbb aerish mmg degil... ahaks.. ;p

cik puan akish said...

ye???emmm...kerisauan melande la pulak!!!

tq mamaaerish..:)

afzan said...

dia skodeng tu. tgk mak & ayah dia buat apa.. haha

cik puan akish said...

haiyok....takkan siang2 bonda ngn babah nak wat projek..idak la....lagi2 tok ma nyer ade kat umah..mmg impossible..:p

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!