Sep 18, 2010

hepi belated bday to me!!!!!!

owh yah kengkawan...smlm bersamaan 17 september 2010.....adelah aku punyer ari kelahiran...korang x wish yah...ups...lupe lak...ade yg wish kat pesbuk yah...time kaseh yah kengkawan yg igt pade bday aku itu...mau la aku kat sini tayang2 ape yg aku dapat....arghhhh adiah2 yang aku dpt sumenyer advanced dr datenyer....

dr en.hubby...aku yg request mau  cepat!!!!ahahahah...punyer gelojoh nak mampos....x sabo nak tgu sampai datenyer....aku dah mintak dulu dia bagi....

along aku pulak....sudah tersalah date...itu pompuan kan..mmg terok tau....bday lakik dia pon dia leh tanyer aku...punyer keji la along aku tuh....

ank sedare aku lak...oleh kerane ibu dia dah bg aku siang2 adiah tuh...makenyer...dia pon kate....bagi sekang ajela su....takot adiahnyer basi...leh gtu????

ok..meh sini aku tunjuk sket ape kebendenyer yg kecooh sgt neh.....


testing ober....

posing jup ngn mender baru....

tq b!!!!!i leb it....n  i leb u too!!!

upss...mase dah time la babe!!!!karang2 la aku continued ceritera ttng adiah bday aku.....lembap la pulak loadingnyer....aku dah nk p beraye neh....

lagi satu..kang aku update pasal aku p beraye ngn bestie2 aku....beraye sampai fengsan....beraye gabak punyer...samapai x hengat2 dunia....time dah nak kol 1 pon x reti2 nak balik...standart!!!!!!!

1 comment:

Ciklinn said...

besttnyerrr...kasi pelok kuat2 incik laki yerk...hihihih

selmt hari raya...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!