Sep 28, 2010

car seat..

ye!!!dak dadif udah ade carseat baru....tp tak la baru ane pon....carseat brand mothercare ini telah diberi oleh pok teh aku..ceaaa...pok teh bagi kah???idak...aku dgn tak malunyer telah mintak ngn pok teh....mmg niat dihati nak carikan carseat beso sket utk dak dadif neh...mandangkan pok teh aku ade stok....wajibla aku mintak2 dgn dia...

kerane.....pok teh aku bukan gune pon kusi tuh utk anak dia...pasalneyr...anak dia namo dok kat kusi itu...so dari terbior berabuk..bek aku gunekan utk dak dadif...

agi pon dak dadif suke tgk luar kalo dok dlm kete...so kusi yg baru neh..leh la menampong ketinggian dia utk melihat panorama indah di luar itu..memandangkan kusi yg sedia ade tak cukop tinggi utk dak dadif ....tp...ade tpnyer..ssh ah kalo time dadif mau tdo...pasal tak leh baringkan abes..pasal kusi neh statik sket....emmmm.....gimane ek.....

 tu dia..dato' hadif adam..

 dats my ensem boy...♥jelingan manje utk readers2 bonda...


kasik posing sket...


tp padding dia kurang comfort sket la....makenyer aku letak la yg lame punyer tuh...



 *credit to pokteh.....tqvm pokteh..sayang pokteh ku yg berbaju oren itu!!!...


sekian.....itu saje...

 dak dadif bersame ank pok teh la tuh!!! mohd irfan ariff

3 comments:

Unknown said...

wah! beshhnyer dato' ada carseat baru, hehehehe!! cian amanda takde, aku main campak je kat blakang, hehhehe!!!

Anonymous said...

ariff irfan la k.bakis...
*ngeh*

cik puan akish said...

nuyul:alalalal...selap la pulak...ampoonnnn:)

ida:hahahha..mmg besh....tgi aje dia rase...sian amanda..tape2...dok belakng agi besh...bebas tau...!!!:p

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!