Sep 21, 2010

adiah bday...

wokeh dokey...saje mau kasi kecoh....story dari sini....mari kite bace kesinambungan story about adiah bday aku....oleh kerane itu ari punye line tersangat la lembap..rase cam hempas2 aje netbook itu...upss **tipu....ai sayang okey netbook itu!!!!

mari aku nk tayang2 adiah yang aku dapat dari along....dan anak2 sedare kesayangan kuh itu...

ye ini dari along kuh....tq long..next year kasi yg len pulaks yek..

owh ini dr ank sedare kuh....mentang2 la baru balik dr genting...coklat aje yg dia hingat....grrrrr.....neway tq sayang!!!

owhhhh ini la adiah2nyer..sgt hepi ok....korang2 ade??ade??ade?????so bace...senyap....

upsss....ade lg...mummy same ayah kuh banje makan..mike tade idea mau kasi ape...so oleh kerane mummy kuh malas nak masak akibat kepenatan baru balik beraye round2 da world..jb - kl - perak - pahang - jb... **cess...x hengat..seb mike ingat bday aku 14hb...walhal bday aku 17hb.....kalo idok konpem x balik lg...keji sungguh mike itu!!!!

mari aku kasi expose sket picca2 yg ade...

tu dia..muke2 yg kelaparan...akibat tgu si kakak balik dr skool...owhhh kakak..lambat sungguh awk neh!!!!!perot mok su dah berdendang goyang inul noksss!!!!

tu muke tukang banje....:)♥♥

hah.....tu dia dia burok sgh...pelahap benor hah.....seb dak dadif sempa aku tdokan..so bolehlah aku mkn dgn amannyer...tp....ade tpnyer..walaupon aman...aku kene juge makan dgn laju2....

hah...lg sorang muke tukang banje..mummy kuhhh♥♥

muke bday gal....udah 29 yah aku neh......owhhh....dats is juz number...**saje nak setapkan ati....


jempot makan korang!!!!

aku makan 4 keping.... + lagi ngn speggeti....mmg perot kuh sgt ketat itu ari..sorga....alhamdulillah....

**ups...lupe lak nk snap picca ank bujang kuh...oleh kerane sdg lahap secare laju2...aku + en.hubby lupe mau snap picca itu budak...

**sekadar selingannn....♥♥♥♥♥

sekian...

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!