Nov 10, 2011

swing!

menjak kandungan dah masok 2 bulan nih..mood aku mmg gilak2 punye swing....asik nak marah2....hati nih panassss memanjang.....astaghfirullahalazim!!!!



macam malam semalam....time utk tido...boleh dadif  tamo naek bilik ....hok aloh puas dipujuk..ttp tak mo...haishhh..pulak kene tok ma same tok ayah dia ade membela.....

ok...malas nak gado...fine..teros bilang same dadif..
"tamo sleep.dah....jgn sleep ngn mama malam nih..sleep aje ngan tok ma!"

bile dah menjelang nak pukol 11 tuh...dadif dah sebok ketok2 pintu....mommy aku pon dah ketok2 pintu...ahhhhh..ade aku kesah???tadi org ajak tdo tamo...ahhh..pi tido ngan tok ma sane...

sudahnye pukol 12 lebih aku tersedar..senyap aje...bukak pintu pelan2...rupenye dah terbongkang kat bilik mommy aku..huh....bleh pon tdo..tp...ahhhhhhh...mmg tak lah dadif nak tdo ngn org laen.....dia bangun lari masok bilik aku...teros amek port baring kt atas katil aku.....ahhhhh..baru tau....... jgn memain same momma.....

td nih baru pas kol dadif....nanye same mommy aku dah makan obat...tu la masalah problem mommy same lakik aku..asal budak menanges bagai nak rak.....dah tak payah bagi obat..senang....aah...pastu kalu penyakit tak baek..aku yg merane nak dok dgr merengek dia..ahhhh..tensen tau!

ehhh..aku nih nak cerite ape sebenarnye nih???????

hadoii!






7 comments:

Qhaifa Nur said...

biasalah bila time gini, mood pun tak menentu, banyak2 lah bersabar...

AMIIZAA@Mieja said...

hehhehehhe sabar...hormon tgh bertukar :)

Salina@IbuAqil said...

pembawakan ni dear.. ;)

sue zainun said...

biasalah time2 macam ni..hormon berubah skit..hehe

sue zainun said...

biasalah time2 macam ni..hormon berubah skit..hehe

Ida said...

tah..apa ko nak cita sebenarnya ni..hehe..

Fara said...

yang.. ooo baru tau.. mak lambat okeh.. btul laa dah peknen ye.. congratss!! rakan seperjuangan smue dah seken ni.. tercabar ni.. hahahaah..

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!