Nov 2, 2011

annual dinner



*upsss...b4 tuh....zillion terime kaseh pade yg wish atas n3 aku semalam.....amin...dan muge2 doa2 kalian sentiase mengiringi aku....*







semalam opis aku ade buat dinner kat the zon hotel....


puan tanah kedaung angan verangan b4 bergerak kuar umah..


sementare tgu time makan..


kali nih...staff boleh bawak spouse sahaje...anak2 tidak dibenarkan..tp kalu aku nak bawak..mmg bulih saje...tp..mandangkan aku rase aku nk merase sikit makan dgn aman dan tenteram..maka abang besar terpakse ditinggalkan bersame tok ma...

yg duduk setable dg aku adelah...


saleha & somi...


suhaida bersame somi..


mak dare dan anak2 dare...


menu of da day....hampeh! tak sedap langsong!aku makan sikit aje.....kalu kuteruskan maka..mmg terbluek la aku kat situ...





retis jemputan...adibah noor!!!


i loike adibah noor.....dahla sore dia mantap....peramah....frendly dgn feminat...


tula tema dia....."culture of the world"


time nih aku dah nak gerak balik....dah pukol 10 lebeh..mase dah time..


tak taula lakik aku gune mode ape...jadik cam nih....haish!



para-para somi...


ala..sayang tau gambo nih...sume salah lakik kuh..suke menggodeh setting kamera.....


sekrat badan okla...bersame retis2 nusajaya....ahaks....

kang aku up lagi gambo2 semalam yeh....nak curik kat muke buku jap lagi....cibet sungguh..orang len bleh bukak muke buku..aku tak boleh!..mmg hareeem!



6 comments:

Masni Syafie said...

dapat jumpa dgn kak dibah...hehe

dalila said...

seronoknya dpt annual dinner... co sye ni entah bila la pulak... :)

Lieya said...

He he... dapat pelok kak dibah... manyak bestttttt.... amatlah peramah kak dibah mmg tabik spring sama dia, sore sedap pastu boleh menyanyi sambil melayan peminat...

mummyrinazone beauty said...

bestnyer ber dinner2=)e yang gambr last tuh mcm kembar jerk..wah mmg kelas ko jah havoc gitew

r|nA @ ja|j|na said...

uwah, syoknye annual dinner, siap jemput kak dibah lagi ko..mukebuke bengong hari ni, kadang boleh bukak..

Lily@MamaZaraZareef said...

sori yek baru nk wish congrats sbb dh peknen adik dadif..comei jek ibu mengandung..hehehe..hope sihat2 sepanjang tempoh kehamilan ni k..=D

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!