Nov 19, 2011

makin tua...

ye itu mcm yg dapat dikenal pasti bile masok kealam 30-an....woot..woot....ade lak yg kate..aku 30....dah beranak ok aje....ko aje kot....ok-okla...mmg aku ckp pasal diri aku la nih..yg aku perasan....

aku tak bbleh stress sorang2...aku kene buat sometihing...either luahkan atau buatla ape2 yg bleh dibuat..asalkan aku tak pendam sensorang....

dan....dialam peknen..yang paling aku tak suke...dan yang paling aku takot...adelah...bleeding/spotting!

yahhh...aku tgh mengalaminye sekarang....diulang sekali lagi sekarang!

macam time hadif dulu....time 2 bulan lebih around 11 weeks....musti kuar tompok darah coklat2...aishhhh....y la musti kuar???

kalo dulu kuar sebab musabab bersame en.abe....la nih..takde sebab ape2 pon...eh...ko kuar jugak ye darah....hok aloh....sedeynye....

itula bile dipikir balik...penangan ke-stress-san petang semalam kat opis....huiiiyooo..mmg heibat......

ok..sekang dah luahkan kat belog.....time aku me-relax-kan diri...sambil melayan tonton.....

wish me okey yah kengkawan...harap baby ok....bertahan.....insyaAllah...


3 komen tomen:

anie said...

Dulu kita preg yg ke-2 pun sama kuar spot2 dari 5 bln sampai bersalin..punca start spot sbb bersama la tp bila xbersama pun still kuar jgk..sampai kena buat pap smear la time preg tue..last2 doc detect sbb servical sensitif..dia kata org preg nie mmg dinding kat servik tue sensitif n nipis..mmg sng luka..yg penting kedudukan uri kita normal klu spot disebabkan uri mmg susah skit la..apa2 pun awk jgn risau selagi kedudukan uri tu normal walaupun spot..still normal.. Nk lebih lega lg gie chck ok take care... Wah pjgnye komen aku ni hahahaha...sharing is caring;)

ZYASH said...

Jage kesihatan, xmo stress sgt2, selalu mandi supaya laga. Hope mummy n baby ok2 ajer...

Softtouch [Hanim] said...

sy xpernah plak kuar2 darah ni kish...jg diri tau kish...jgn stress2 ok...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!