Nov 12, 2011

alololo....sweetnye....



tadi after lunch.....loya kembali menyerang.....maka...terkeluar la segale isi yg dimakan...
sambil dok layan tekak yg tak besst tuh...abg besar hadif adam teros berlari...dapatkan aku...




ape yg sweetnye...dia nampak aku dok teruwek2...dia pon gosok kat area pinggang aku....
*nak gosokk belakang tak sampai*..


alalallala...sweet okey anak bujang aku nih...dadif...dadif...awak mmg pandai amek hati momma....ade hati nak buat momma lege yeh....momma hargai sesangat....yg bestnye...time tuh en.abe tgk aje aku tgh dok muntah2 tuh....sambil layan eskrem dia...*hampeh okey lakik aku*...nampak anak dia dok gosok2 kat pinggang aku ..baru hegeh2 nak menggosok jugek.....








*lu kaco ini orang..lu matey!*ade gaye gengster dak???






hows sweet la awak dadiff.....momma syg awak.....syg ketat-ketat tau!


4 comments:

www.akma81.blogspot.com said...

alolo syahdunye dadiff.

ketuk pale en. abe 10x. hiks!

mekchu said...

dah lama mekchu tak singgah sini.. tup2 dah pregnen ehhh.. tahniah & takce a good care okeh...

Softtouch [Hanim] said...

so sweet dadif..

kish...sory sy lmbat wish tahniah sbb awk dah peknen....bestnya...take care ok...

mummyrinazone beauty said...

dadif budak baik..sayang kat bonda=)kena teruk ker morning sickness nya akish?sbar kay.dugaan preggy=)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!