Nov 5, 2011

popia pishang

dapat gak..alhamdulillah..takle ngences baby aku...*sambil usap2 perot*..
owhhh lia....kasik upload kat sini ajela yeh gambo2 nak menayang kite tuh..malas aku nk tgu 1-1 nak diupload..boleh kejang segala isi padu kat badan aku nih..

owh itu fomfuan yg bername lia...ade niat disebalik suruh aku boh gegambo tuh kat
muke buku...ade orang jaki kat dia yg dia update status pasal "popia pisang" ...dan2 tuh....beli manyak2...kasik snap2...boh kat muke buku..kasik itu orang panas hati lalu soh lakik dia pegi beli.....ahahah...keji oh itu pompuan yg bername lia tuh..dahle org yg jaki tuh tgh peknen jugaakkk...ahahahahaha *tawe jahat sket*




aku kasik beli rm2 saje....ini pon aku dah mule memuak....mandangkan hari nih last day orang itu jual...maka dak lia beli secare tamak2..


itula ropenye......


aku pon mengidam gak ko mendealah niih..terase2 kat anak tokak nih hah!


owhhh ini posing..ala2 nak menikmati..akakakakkakaka


memasing dgn plastik memasing...


=)


 nahhh ko hado??? akaakkaka...dah terbalaskah lia rase panas hati ko???


teacher nana...


kesedapannye...secebis pon tak boleh tumpah..!



(:
pesal dipanggil popia pisang...pasal pisang tuh disalutkan dgn kulit popia..dan dicicah same gule sebelom digoreng..so rasenye adelah..crunchy + manis + rase pisang la...




peace no war...nom..nom..nom...




1 comment:

Lieya said...

Muahahahahahahaaaa....

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!