Jun 10, 2015

celebrate besday dedek yg ke 3 tahun-lah!

malam jumaat tu.
aku anak beranak termasok mami ayah & along family's.
Celebrate sekali besday abg ipar aku dgn besday dedek.
pegi makan kfc saje.
ayah belanje.
aku beli kek.
kek sedap amat!
kek lapis coklat aku panggil.
pasal ropa dia mcm kek lapis.
tp name dia crazy chocolate.

june babies!


kek tu sedaaaaappppp ya amat!


B.I.L -27.6 | Q - 5.6

tapi mak dah lupe nak letak lilin.kelam kelibut dgn anak2 kelaparan....

nak nak budak ituuuuuu.kejap nak nasik.kejap nak beger.kejap nak ayam.. haih!




susah betoll la nak ajak budak ni ber-gambar malam tu

anak & anak buah kesayangan  

 dia 5 org mcm ade 20 budak!

dapat jubah dr ibu. bleh buat collection raya

terime kasih ibu ayah!




last but not least....
KFC tu dah macam tak wujud org laen dah...
aku se-family dah jadik huru hara KFC tu...
hakhakhak
apeponnnnnn just simple celebration bersama keluarga tersayang.....
dedek belom reti mintak-mintak...
so bagi adiah kasih sayang saje la...


^______________________________*

ohhh ayam yg garlic tu tak sedap!
muak ya amat.
lg sedap spicy yg biase.




1 komen tomen:

Sidratul Muntaha said...

jgnkan ko kate conquer 1 kfc
aku kalau jalan ke situ dgn amak apak aku pun dah cukup bingit anak2 aku main2 dgn atoknya
keh keh keh

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!