Jan 7, 2015

usaha nak ade anak..

anak itu rezeki...
mungkin belom sampai time Allah nak bagi korang anak...
tp...
 kalau kite berserah TANPA ade buat ape ape..
itu salah 1 perbuatan ya amat merugikan...
pasal korang tak usaha....*kalu korang langsong takde buat ape ape tau*

at least pegi jumpe dokter...
pegi ber-urut...
atau dari segi pemakanan yg disuggest-kan *jika tak mendatang-kan kemudaratan...*

ni...
nak suruh korang terai set COMBO PUTERI VANILA 7& RAJA ABI CAFE..
lakik binik kasik minum...
*ingat ye...yg fenting USAHA..lepas tu tawakal*

Allah itu maha mendengar lagi maha mengasihani...

kot ade rezeki korang lepas cuba...

cuba...why not kan?


Puteri Vanila - RM69
Raja Abi Cafe - RM78
(TIdak termasok postage)

whatsapp/telegram/wechat
018 2777794




1 komen tomen:

Z.U.E said...

macam menarik je weh.. mcm nk cuba.. rasa dia sedap x?

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!