Jan 19, 2015

masok coloring contest

#throwback citer



12.9.14 @ 11.06pm

tgh dok belek henpong tetibe dapat wasep dr teacher hadif...


teacher : ko tengok anak ko kaler ni kish

aku: nape na? dia tamo kaler ke?

teacher : eh tak laaa...hadif ok..sayang dia tak bawak kaler crayon sendiri...

aku : eh...ye ke.ade pesan ngn dia na soh bawak kaler?

teacher : dahh.aku dah pesan.tomorrow bring your oil color..

aku : eh....soriii na...dia ade cakap dengan aku..tp tak paham dia kate ape..hehehehe

teacher : ehhhh mak diaaaa ni...kesian anak tau...hadif kaler cantik..tapi pasal kaler murah kureng sikit hasil dia.

aku : ala ye ke na...siannye anak,,,,mama tak paham dia kate ape..dia ade kate teacher iena suruh bawak kaler...aku kate ngn dia nak bawak kaler ape lagi?kan dalam beg dah ade kaler...hadif malas nak gaduh ngn aku agaknye..senyap pasrah aje dia....sori na

teacher : ala kish..takpela..dah lepas pong..anak ko ni ade potensi menang ni tau..
masokkan dia kelas art kish...sayang dia ade bakat

aku : emmm..ok ok...akan dipertimbangkan...
tq na!!! much leb kat ko...

teacher :hehehhe...ok kish..tapi ko jgn upload kat FB dulu tau...kang kantoi ngn teacher laen...

aku : hahahahha...ok na..simpan utk diri sendiri...

ok itu aje conversation aku ngn teacher hadif malam tu..
teros rase bersalah dengan anak sendiri..
kerana membiorkan permintaan dia.
abes tu..aku tak paham dia kate ape.almaklom...5 tahun pelat lagi...
cer next time kasik tau detail.
"hadif ade masok coloring contest..teacher soh bawak kaler krayoN"

begitu...barula mama pahammm

LOLS sangat...

mahap abam...



dah terpakse share kaler dengan Dalisya..
tenkiu ya dalisya kasi hadif pinjam kaler...

=)


dah siap....
ape result dia?
ahaaaa...
tunggu momma update besok ye

^_______________________________^





1 comment:

AMIIZAA@Mieja said...

ada bakat hadiff....cantiknya...baru nak masuk nak 6 tahun tu :)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!