Jan 19, 2015

-

saje nak borang kosong dengan korang...
mate mengantuks sangat.
tadi time rehat ingat nak tido jap.
tapi pasal sebelah ni memekak buat renovation maka niat nak tido tu terkubur saje.
sekarang tengah gigih melawan mata yang mengantuks.
ni semua pasal AJL 29...
sekali tunggu...
result owhhh meng!!!!
hahahahahahha

ohhh tadi pagi kan hantar abam pegi skool.
tengok dia masok kelas.
duduk dalam kelas..
mcam kesian kat dia.
terpikir kat dalam pale otak aku ni..

"Hadif ni ok ke sebenarnye?"
"bole ke dia catch up ape yg teacher dia ajar"
"dia ade geng ke nak bercakap tu"
"bole ke dia paham ape yang teacher dia suruh buat"
"aku ni memaksa hadif sangat ke"

haiiii...memacam dalam kepale ni dok pusing pusing soal diri sendiri.
tapi bile pikir balik..
dia kenela belajar kan..
kenela belajar untuk independant.
next year dah nak darjah 1..

mikior kan si dedek tu lagi..
berat benar mulut dia.
suruh bercakap..
senyum aje lebih
kalu dtg dia nak sebut..dia sebutla..
kalu angin dia tak nak..
tahan dia menanges.

mikir pasal anak anak memang tak habes..
semua nak terbaek untuk anak.

muge aku tak cepat putus asa untuk sentiasa doakan untuk anak anak aku tu..
kekadang ade gak datang angin kus kus...macam terputus asa gituk..
manusia kan...
lagi aku ni..
selalu aje ter-sasar

okla...
aku nak pegi solat jap..
menangkan fikiran...

baiii





No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!