Nov 15, 2010

koyok kaki..

eh...korang  ade penah try tak menatang neh tak....


 ari jumaat ari tuh la...p surau sat mau amek telekong utk dibasuh...skali member aku telah mempromotekan bendalah neh....ati teros terbekenan....tp hengat aku nk kasi mommy aku try...

tp...bile aku soh dia try....dlm beberape jam tuh..dia kate dada dia saket yg hamat...so bile bukak...baru dia rase cam comfort sket...

maka...aku la kan kene abeskan utk tampal menampal..nak kasi ayah aku..lagi la...emmmm cannot kot..pasal ayah aku adelah pengidap sakit jantung yg tegar ....

 menatang neh ala2 cam kinohimetsu tu...eh betol ke aku eja tuh..ahhh hentam ajela...tp yg neh kire tade packing punyer...sume DIY....tampal ubat dia pon ko kene tepek sendiri..pastu baru ko tepek kat tapak kaki ko...katenyer mendealah neh kuarkan toksin2 kat dlm badan..emmmm.....aku pon tak sure keberkesanannyer...

tula rope setelah ditampal....dan menatang neh juge ade 2 jenis....1 jenis detox utk kuarkan toksin aje....yg sejenis lagi katanye utk slimming...yg boleh kuarkan segale jenis lemak yg ade kat badan ko....gtu....aku beli menatang neh 10 keping rm20...kalo utk slimming tuh 10 keping rm30....

tu setelah keesokkan paginyer aku bukak....gtu ke rope toksin aku?????owhhhh itam yg hamat....

katenyer pakai hari demi kehari...akn kurang kehitamannyer tuh...aku cume pakai 3 hari aje...ye la...sehari kasi mommy aku test...skali en.hubby pon mau try juge.....makanyer...3 kali aje la aku pakai...so far..emmmmm cam tade ape2 rese pon...ke mmg badan aku sehat waalfiat..*cea berlagak la plak*.....ehh tak juge...belakang aku saket wo menjak2 neh..tak tau nape...tapi belakang saket neh dari aku pregnantkan lil dadif mmg dah ade...tp lepas beranak neh..saket dia ade on op sket...

lil dadif yg selalu kaco bonda yg mau posing2 sket...sampai terkatop muke aku...cis!!!!

yeahhhh bonda tetap tak mengaku kalah..mau juge!!!!!!yezzzaaaa...suksesss!!!!!

so cenggitula...ade korang penah try tak menatang neh.....emmmmm....sape nak try bole la kot....tak efek dia...aku tak brannn nak komen owhhhhh....sendiri tanggung....

daaaaaaaaaaaaa....


5 comments:

Anonymous said...

ooo ado2 kt cni bende alahtuh..hehe...itamtuh toksin kn..byk ek rupenyer toksin dlm bdn kiter

cik puan akish said...

@wan nurul hezrina abd halim

tula...katenyer toksin tuh dtg dr pemakanan kite...pengudaraan...emmm gamaknyer begitula kot..=)

Softtouch [Hanim] said...

pernah cube skali..suami sy pakai byk kali n dia rase bdn dia ringan bila pakai tu, rase fresh..

chekna said...

dulu pernah try pakai kinohimitsu tu.. tp mahal la.. dah lama dah xpakai.. mesti toksin pun dah berlonggok dlm badan ni...

Nia said...

dengarnya setiap makanan yg kita makan, akan hasilkan toksin. nampaknya hari2 la kena pakai koyok ni..huhu

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!