Nov 8, 2010

1tahun 1bulan 1hari

cun kan nombor2 tuh...yep...itula umur anak aku hadif adam pade hari ini...8 november 2010..

makin beso..makin banyak akalnyer...lom kire lagi bab mendera bonda lagi..haiyakkkkk!!!! 
 
time2 tuh jugela...jiwa dan raga sebagai bonda..pehhhhh mecabar killer...

dan2 tuh la aku rase nak melempang aje....kekadang tersasar juge tgn halus aku neh kat pipi halus dadif tuh...habis peha dadif yg gebus tu lebam kene cubit ngn aku..mane taknyer..coba ko imagine...kalo aku dah kate "dont" tuh...ehhhhh...saje dia dok nganjeng2kan aku..hah..mmg nak kene la tuh kan...bukan niat aku ok...tp geram pasal dia dok ngolok2 same aku..kecik2 dah pandai ngolok2...kalo dibiarkan..nanti lajak jadinyer....kekadang tuh...nek penat aku jd tarzan...dok asik menjerit aje...dadif  bukan tak reti bahasa ... tp dia saje...nak test kesabaran aku..hah tu la dapatnyer..kalo brannn sgt nak test bondanye..

lil dadif  yg selalu kene jerit ngn bondanye...

apepon..lil dadif tetap menjadi kesayangan bonda..sayang amat!!!!...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


9 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

comeinyaa dadif sleep.....:)

eB ezrin said...

kesayangan auntie juger... ;p

Hanis Azla said...

biasalah anak2 mmg selalu menguji kita dengan akal dan perangai mereka.. masa kecik cara lain, dah besar sikit nnt cara lain pula.. tp itulah buah hati kita kan.. Salam Kenal..

cik puan akish said...

@Mieja@Faiza Amir 2001

aah kak..dia punye style tdo dr bby sampai la neh..rase cam nak kunyah2 aje...:)

cik puan akish said...

@mamaaerish@eb

olo2....konpem...ade ciri2 calon menantu tak auntie???

cik puan akish said...

@Hanis Azla

ye betol...apepon..dia ttp menjadi buah ati kesayangan hamba!!!

salam kenal juge:)

Farra Dhelina said...

itu lah nama nya anak kan...

cik puan akish said...

@Farra Dhelina

yeap!!!!agreed

Softtouch [Hanim] said...

biasalh tukan, budak tecik time2 mcm ni melasak je kejenya..mmg sgt2 menguji kesabaran...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!