Aug 26, 2016

kesah farewell - part1

Kalau tak salah lagi 2 minggu aku blah dari UEM, non stop dapat makan free. Minggu farewell katenye. Siap kene booking bagai. Hamboi macam retis ramai peminat kekdahnye. hahahhaha. Bukan ape ye la kan aku dah keje kat situ almost 9 tahun. So orang yg ade2 kat situ kebanyakkannye ramai yg aku baik.

Orang yg pertama buat farewell untuk aku "Suhaida". Dia ni sikit hari dulu rajin gak aku cite kat dlm blog ni. Ade aje muke dia. Bole refer kat label "opis".

Tapi pasal ade masalah teknikal sikit relationship tu ade sikit renggang. Ekceli takde ape pon, hanye sikit ter-sentap. Tapi cerite lame....dia pon maybe dah let it go bende lame. Aku haarap ko takde simpan dalam hati ye sue. Pasal ko la kawan aku dunia akhirat, baik dan sentiasa tolong aku. Dan tak akan aku lupe kate nasehat ko saat2 aku mmg perlukan support daripade kawan2.

Dan ko pon masih kate lagi "kola kawan aku yg paling masok dgn kepale otak aku walau ape pon yg terjadiK" #alhamdulillah. aku hargai sangat.


terime kasih kerane masih sudi ber-kawan dgn aku.
terime kasih kerane banje aku makan.
panjang umur kite jumpe lagi......




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!