Aug 29, 2016

kesah farewell - part 2

next day- nye  dengan #gengmakan.
dulu masa memule aku masok UEM tahun 2007, dalam department aku ade 5 ketol aje termasok aku.
pulak tu aku sorang bunga kt dlm department. So geng pompuan takde. Pulak mase memule masok memang takde geng sangat. Adela geng tapi geng pon semua bebaru....belom berape kenal dan tak berapa masok memule dulu. Lepas tu masa 2007 tu adelah zaman bawak bekal. Pasal tak tau nak lunch kat mane, takde geng dang nak simpan duet pasal bulan 12/2007 nak kawen :)

lepas suhaida, aku beralih arah ke #gengtip lepas tu dgn geng makan ni. Dalam geng makan ni sebenarnye aku baik dgn tatik & ila  aje. Yg lelain ni, bile aku dh join dgn geng makan baru aku baik & kenal dgn yg lelain. Geng makan ni bebudak QASHE department.

So far join dorang semua berjalan lancar until today. #alhamdulillah. same goes to su tu jugak. Semua bertambah baek.

Dengan dorang ni memang tak abes berceeeriiiiita aje. Gosip memacam gosip. Gosip opis sudah semestinye. Aku ni luar dr department mampu dgr & senyum ajela.... nak nyampuk lelebih tak same department. Time tu dalam hati kate "bestnye lahai kalau ade ramai pompun dlm department lagi2 1 kepale mcm dorang ni. Kalu ade mcm x puas hati dgn org tu...at least idokle kite nyimpan perasaan memendam sendiri. Ade jugak tempat kite nak punching bag!" :p

Lepastu dgn geng makan ni pon aku tak dapat lame. Pasal department aku kene pindah ke Medini.

So dgn baek hatinye dorang banje makan sempena farewell aku.

hakak soooo terharu dek non...kikikiki



ila,ira,tatik,elly

tenkiu for having me sisthurs!

panjang umur kite jumpe lagik.....

No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!