Sep 14, 2015

kertu

khamis ni besday aku.
so korang yg bace belog aku nih, jgn lupe wish ya.paksa ni.

dah kertu dah aku ni ek.
34 tahun sudah. lagi 6 tahun 40!
what????
aduyaiiiinye!

pasal dah kertu la ni, aku rase aku dah semakin kuat membebel.
dan baru la aku ter-sedar dari lamunan kenape mami aku kuat membebel time aku 
be-budak dulu.
hahahahahahaha
dasat betol.
makin banyak la uban aku nih keluor!

seiring dgn umur aku yg makin bertambah.
anak-anak yg makin membesar.
yg punye banyak akal dan karenah, tu yg membuatkan lagi kuat aku jadi membebel.
dari celik mata.sampai laaaaaa time nak tido.

sampai ade 1 tahap. semalam (ahad) pagi-pagi dah bebelkan hadif ngn Q.
asik dok bersepahkan mainan. lepas tu tinggalll je yg bersepah tu
dorang tu bersepah memang expert.tang kemas memasing dia tuduh dia...
abam kate adik.
adik merungut menunjukkan bukan dia yg buat.
then lakik aku kate "yang..ape lagi ni yang...dari semalam...ape yg tak kena?tak penat ke?"

ewahhhhh dia kemahen lagi kennnn. bukan dia yg mengadap anak-anak dia kat umah.
dia mengadap tu la cume beberape jam je.
dia stress dgr aku dok membebel.
dia tak tau tahap stress aku ni menahan marah kat anak-anak dia yg baekkkkkk sangat tu.

heiiii sabor la ajela kak temah ni!
aku penat seharian kat umah tu bukan pasal mengemas umah ke memasak ke...
penat pasal membebel, marahkan anak-anak.
ade saje kelaku yg mencabar minda & fikiran

makinnn banyak la kedut momma awak ni nak!

lunch burasak.ahhhhhh sedapnye!




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!