May 21, 2015

tomy ramos...bleghhhhhhhhhhhh

sebelom ke-terlupaan nak cite pasal ni kat belog. 
Jomla aku tulis cite seterusnye.
pengalaman sendiri okeh...
kalu korang rase sedap or the kualiti is the best...
itu pandangan korang..
but for me....
indah kabar dr ropaaaaa

=(

Weekend bile tah, time bersantai2 dgn family, 
time lunch hour lakik aku tanye nak makan ape?
then aku jawap tak tau...tak tau nak makan ape.
maka lakik aku suggest makan steak.
bile dia kate steak...aku macam...
ok jom try kat tomy ramas jom...
*lebih suke panggil tomy ramas dari panggil tomy ramos*
orang kate sedap amat makan kt situ...ye ke????


Mandangkan abam dah start berzikir "mama lapar..mama lapar..mama laparrrr"
sampai je situ....tekak macam taknak pulakkkkk makan steak-nyeee pulakk.
Stress dgr abam dok cranky pasal lapoooo!
tetibe ter-oder spegeti...
anak2 dgn lakik makan nasi ape tah yg ade 2 ketol ayam grill bersame brokoli.

tunggu punye tunggu...
spegeti aku pon sampai...
tengok udang tu yg macam wow!
terliorrrr tgk dalam gambooo...
tapi bile dapat..biase ajeeeee...
taklaa sesedap mane ponnn.

pehtu sampai pulak abam punye nasi...

mamat tu teros la makan brokoli dulu.
sementara aku potong2 kan ayam dia.

time tgh potong2 nasik lakik aku pongggg sampaiiii...
laki aku dok kuis2 brokoli tu...
tah kenape tahhh tuhan tu gerak-kan hati lakik aku kot dok tenung brokoli tu...
sekali kuis punye kuis...
hoiiiiiiiiiii ulat kt celah brokoli tu melingkar2!
choi!~!!!!!!!
potong selera teros wehhhh!
teros aku soh abam stop makan...

aku dah macam hok alohhhh..
ape niiiiiii....
nameee sikit punye gahhhh!
brokoli ade ulat tuhhh!

aku ckp ngn lakik aku...
kite bole cakap kan dgn org tomy ramas ni...?
tp lakik aku lek koollll aje...
dia kate..takpe..nanti dlu...
aku dok ulang2 tanyeeeee je...
then lakik aku jawap
"bole la ckp..tapi yang awk cakap tu slow2..jgn marah2....bgtau dia aje...jgn marah"

so aku pon tetibe mcm kene pukau dgn lakik aku...
teros kool down..
panggil dak waiter tu
tunjuk then aku bebel2 sikit pasal anak aku dah termakan brokoli tu sepokok!

then waiter tu cakap...
sori puan...kite tukarkan..
sampai je.dia tak tukar-kan ponnnnnn...
dia just remove-kan brokoli tu aje....

dtg waiter lain...
dia kate..
"no problem mem...we change the new 1"

aihhh..aku pon teros mcm blur2 katak kat situ...
langsung mcm teros down...
 teros dah tak lalu nak makan...
teros rase mcm nk blahhhh cecepat dr situ....
langsung tak hengat nak snap ke...ape ke....
yg aku igt lakik aku kate "cool down yang"
haih!!!!

sudahnye..abam makan nasik je abes...ayam tak abes...
lakik aku punye pon same...nasi je abes...pasal share dgn dedek...
aku punye...udang aje abes.




nak melayan budak ni makan...
dia pon tamo makan tau..
kembang gamaknye tekak dedek..

tapi tetap muke mcm hepi...
dalam hatiiii...punye menyumpah!
aku pong peliksss..
hahahahahahahah


dah laaa tak sedap mane pongg makanannye...
emmm kualiti lagi la OUT!..
brokoli ade ulat dok mati kat celah pokok2 kecik tu...
tak masal bayooooo rm118.05.
memang menyumpah...
this is our first & LAST laaaa makan kt tomy ramas tu...




No comments:

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!