Jan 26, 2012

uma...



dadif sekang dah 2 tahun 3 bulan....banyak dah ayat2 dah terkeluor dr mulut ensem dia....ade yg aku paham..ade gak yg aku tak paham....
kalu mud aku ok...aku layanla....kalu idak..maka.....bo-layan la abang dadif...
siannn abang...mahapkan bonda yah dadif...
dan sekarang dadif dah kemaruk asik nak lukis watch...umah...ujan....


asikla suroh aku lukis uma...watch.....aku lukis...dia padam..aku lukis dia padam...ahhhhh begitu sesajela kan....


ok dah siap....."ma!..uma..."

alalalalla..pandai anak momma.jadikla nak.....reti jugakkan....eheheheheh

owhhh ya..kalu pasal nombor..yg dia kenal...4,5,9....yg lelain...mmg takde...
=)



4 comments:

Salina@IbuAqil said...

Hik3!! Comel jerk.. Lama2 nnt mst lagi bijak handsome boy ni.. ;D

Qhaifa Nur said...

sebaya dengan aeish la...
tengah dok asyik bercakap je ....
bijak..bijak

Marsha~ said...

babe! anak kite sebaya kan... ariq bulan 11.. tapi belum pandai cakap betulll.. ngada je lebih...

Softtouch [Hanim] said...

semakin bijak abg dadif nie....gud boy!

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!