Jan 6, 2012

indah sungguh!



tengok korang-korang yg anto anak2 pegi skolah kan...
eksaited! indah! ...


ahaiiii....takde rejeki dadif nak gi skool diz year..

=(
niat dihati mmg nak masokkan dadif playskool / pre skool or wat so eva yg berkaitan dgn skool...

tp....mandangkan aku dapat tau aku nih peknen..so..plan adelah semua cancel...
nape cancel yeh?? aha...
pasal aku takot aku tak dapat nak memberi kosentrasi pade abang besar yg makin sebok ber"skool"..
pasal sebok nak melayan diri sendiri....
well..korang kan sedia maklom sikit yg bonda dadif nih mengado2....

dan niat dihati biar dadif dapat biasekan diri bahawe itu skool..itu teacher..itu frens..
bahawe dia sedang membesar...bahawe dia perlu tau ttg pengajian hidup...
bahawe dia kene tau nak bersosial dgn kengkawan...dan tau segale2 nye..
*yeh...aku mmg bajek yg anak aku tuh boleh berdiakri dalam umur dia 3 tahun*

mmg aku ade bawak dia pegi playgroup every weekend...
tp rasenye tak same kot..pasal playgroup tuh aku perlu join skali aktiviti dia...
maka...aku still ade depan bijik mate dia..
itu yg aku tamo..biar dia tau yg dia kene berdikari...tanpe omaknye.... 

dan..aku berharap..ade rejeki dadif utk gi skool next year....
dan next year umur dadif pon 4 tahun...harapnye dia dapat la menerime kenyataan..
bahawe omaknye tidak sentiase ade disisinye...time skolah aje la kan...
:0








5 comments:

eB said...

haku nk antar aerish sok x tau la sis, musti haku yg nanges, hu3

Unknown said...

aku ingat nak masukkan amanda tahun depan tadika, itu pon dia kene janji tak mo pakai pampers dah, ehhehe!

sue zainun said...

4 years..cam sesuai dah kalau hantar gi sekolah..anak sue pun cadangnyer camtu lah..this year xleh lagi sb masih pakai pampers..hehe

AMIIZAA@Mieja said...

next yearlah dadif prg school:)

mummyrinazone beauty said...

takper slow2..buat umah mcm sekolahlah=)

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!