Jan 9, 2012

mission dan mengepaw...



last week kan aku ade amek cuti...al kononnye....
nak bagi kasih sayang same rate...aicehhh.....
tp....ke paret semua plan2 yg dah diplan....
manenye tak ke paret....setting dah cun2...skali en.abe tak dapat cuti..arghhh mak tensen!


kesahnye begini....
kengkonon aku amek cuti hari rabu untuk balik ke umah mil yg agak dah lame  kiteorang tak balik... lame tak lame jugakla...rasenye last hari tuh raye haji kot....
pastuh en.abe pulak amek cuti hari ahad untuk visit anak sedare aku yg baru masok skolah asrama....
dan semua2 lokasi adelah masih di johor...


maka...ke taman kristal la kami 3 beranak....
b4 tuh...mmg dah bagitau same en.abe nak pegi cr botol susu abang besar....
dah lame sungguh kot kiteorang tak belikan botol baru..
asik2 tukar eksesori dia aje..
aku tgk pon dah berkerah sungguh..
sian abang besar...


b4 nih abang besar mmg pakai botol susu MAM tuh...dr baby..sampai la ke 2  tahun lebeh nih...