Aug 15, 2011

magic painting...


aktiviti rutin setiap hari sabtu...ape lagi kalu tak kelas hadif adam...

ape-ape pon....n3 adelah bergambo...maka....gambo jugakla yg akan berjuntai2 kat sini....jadi jgn pertikaikan mengape n3 seseorang itu hanye gambo dan gambo...

tiap orang yg mempunyai belog tuh pasti ade punye cerite yg tersendiri...selain diselitkan sikit2 info...so...nape ade yg pelik????bukan ke orang yang ber-belog-ing tuh anggap blogspot ni sebagai diary...selain nak simpan kenangan dan simpan gambo2 yg disnap.....

nahhhh sekarang bonda dadif dah nak melalut........bukan sentap ke ape...cume cam...eiiii....

dah.....
















nampak tak perkataan "DADIF"...itula namenye magic...


itu saje....

tadi kat dlm kete otw nak g opis..hati sgt nak apdate...tp...bile dah bukak sini...teros mood ku larik...







7 komen tomen:

eB ezrin said...

sis, psl? ader org ngumpat ko ker? bo layan jerk... suker ar nk letak gambor berjela pn... kan kan kan?

@e_da said...

gud boy!... kreatif la dadif

MAPPIAU said...

alololo cumel lor dadif pakai baju skool tu huhuhu


eeeiii gue pun kadang2 geram gak kalau ade kate2 sumbing cenggitu eiiii.

sabar deh hehehe.

Softtouch [Hanim] said...

pndainya dadif..nmpak dia sgt seronok dlm kelas tu..clever boy!

axie said...

wah pndai dadif tulis nama sendiri..

mekchu said...

sbnarnyakan mekchu teringin nak bawak mi-cah kelas macam ni.. yg parents boleh ikut.. tp kat seremban ni limited lah sangat dan tatau kat mana pun.. ada idea tak kot2 yg dekat skit mcm kat bangi ke..

it's good for kids..nak harapkan mak pak dia jangan harap lah..

Lieya said...

Wahhhh pandaiiii dadif buat magikkan... tumpang bangga ngan Dadif...

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!