Aug 23, 2011

berbuke @ msuites



puase yg keberape aku tak hengat...yela ko jgn harap aku rajin nak menhapdate on da dot dan2 tuh..walaupon boleh ber-belog lalu henpon!!...mmg tidak ah...

maka meh la aku nk bercerite ttg berbuke aku....jenjalan kat belog org...sgh aku kecoh owhhh...dgn menu2 mereka.... huhhh mmg dasat2....ehh menu aku tak dasat ka??? ohooo konpem la dasat gaks...lagi2 lauk pauk yg mommy aku masak....tp....mmg tidak la aku dpt mengsnap gambo2nye....tak dan langsong hokey....kalu dah asik nak melayan karenah si anak bujang....sapo lagi kalu tak bukan hadif adam...

atas ehsan momma pia..dapatlah aku berbuke kat m-suites hotel...


******************************************************************************













menu wajib..kambeng bakaq!!!!

makanan dia....ok la....bleh diterime pakai tekak...dan perot pon laparkan..maka....okla....





5 comments:

Anonymous said...

tu dia makan kamben!!

eB said...

ko buker best2 tau sis.. hu3

Lieya said...

Uwahhhh.. sedapppppp

axie said...

dadif ok x?
kalo hafiy sekejap jek ok.
pastu dah menjerit2

Softtouch [Hanim] said...

xpernha buka kat hotel kish..InsyaAllah jumaat ni pg kot..itupun opis blanja....

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!