Jun 15, 2011

majlis belah lelaki..



okeh...last episod utk kawen-kawen bestie aku ....sunday yg lepas....malas la nak story ngna berjela....lets da picture tell da story..cewwwaaahhh....


dadif dah get ready utk ikot momma..


time neh dadif dah boring nunggu aunties2 dia....mate dh mengantok..dan dah sudahnye dadif terpakse ditinggalkan kerane sudah babai off to tata land....maka...momma membujang la utk beberape jam..


dan ttp muke yg same jugak yg over utk berposing!


majlis side si zubairi neh buat kat dewan taman sri pulai...depan aje taman aku....so dekat la amat.....errr...motif bg tau neh sume????tah...aku pon tak tau....


peranten diatas singgahsane.....cewahh ayat aku..


siap ade flower gal lg tau...cumill!


dah macam muke bienda ..ade tak?ade tak? korang jawap takde..kecik hati!


selamat sudah korang ber2...


peranten +  pengapet...


itu nak menunjuk yg kiteorg baru dpt makanan dr meja beradap....


anak ochee yang tak renti2 makan...


tiap mase..tiap saat!


arin - yuz - babat


yus + ferus


best frens forever..buang yg keroh amek yg jerneh..tamo gado2 lagi yah...


alhamdulillah..sume2 dah selamat...aku nak wish pelan2 kayoh pon..aku rase dah selamat dah pong...apepon..all da best....tamo gado2....selamat menempoh alam baru....dan selamat la memberi kengkawan baru utk dadif....





2 comments:

Softtouch [Hanim] said...

ensemnya dadif nk pg umah org kawin yer...pengantin pun cntik tp sy tgk mcm anne ngasri je kish....:)

Anonymous said...

btol r...mcm ada muka bienda..

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!