Jun 14, 2011

big day yuslina....

adoyaiiiii gile lipas punye malas la aku neh....nak hadap belog sendiri pon...

aduyaiiiii no mood!.

manyak mende yg nk aku boh kat sini....tp...apekan daya..."MIM" aku terlalu2 la big!

dah....malas nk bebel panjang....juz mengabadikan gambo2 yg sempat disnap...suke???..sile tgk..tak suke????...blah.....

neh...bersnap b4 peranten nak berkhatam..

2 mak dara..2 anak dara..

kalo ko-ko-ko nak tau...neh antare rakan seperjuangan kat sekolah menengah taman universiti...rakan poteng kelas...rakan cabot skolah...rakan buat terejal...

ceritenye..aku snap gambo dadif same acad...mandangkan acad bad mood..make momma pon interprame..

dadif still kepelikan nape mamat neh...

cer tgk anak bujang aku...rilek aje ..

feruz bersame anak2 nye...


omg!!! ape dadif buat neh...kahkahakh....*tawe jahat neh*


p.a peranten & pengapet..bz owhhh


feruz!


anak feruz..darwish!


peranten of da day...yuslina...gojes owhhh!


us again!ups.....baru perasan la..kami2 nampak mude la...kalo kami-kami tak bawak anak same lakik masing2..agak2 org caye tak kami-kami neh udah berlaki dan dah punye anak???kekekekekek  *perasan sendiri*


siap sedia utk menjadi tol gate gal...


selamat sudah yuslina & zubairi


lagi dan lagi kami2..


^_^


^_*


2 "H"...ensem kuhhh


aku dah serabot..melengas bagai...sume2 ade...



end of da picture..peranten lame.. 2007 - now...4 tahun sudah..alhamdulillah....syukur..

nnti upload lg majlis sebelah umah lelaki....





5 comments:

sharEna said...

hehee..kelakar la dadif tengok orang sampai macam tue..

macam dia pelik aje

ape yg pelik tu dadif?

Cik gugu [= said...

mcm anak dareee......

eB said...

aku pn peranten lamer gaks... ahaks

wahida said...

ko mcm anak dara la nok!!

oooo, ko dulu nakal eh?

risa said...

weeeeeeeeeeeee..tantiknye puan akish!!

I WARN!!

i have no intention to show off or provoke anyone in any matter.
jika anda terase dgn ayat2 yg dikeluarkan, please feel free to leave frm here....
diz is our life/ my own blog....diingatkan
DO NOT
ever copycat the idea of my backdated articles/photos WITHOUT my permission please...
if u'r posting any backdated entry of mine on u'r latest post..please keep my link credited..
Just be nice...

Happy reading...!!